Vše co potřebujete vědět o nákupu v internetovém obchodě velkýdřez.cz
Orientace v našem internetovém obchodě je velice jednoduchá. Všechny produkty jsme roztřídili přehledně do několika kategorií a podkategorií. V daných kategoriích je možné filtrovat produkty, dle několika parametrů a tím si zjednodušit výběr.
Poté, co kliknete na detail daného produktu, si níže na jeho stránce můžete přečíst kompletní popis, parametry a další potřebné informace. Pokud má produkt více variant jsou uvedeny v detailu produktu, konkrétní variantu vyberete v roletkovém menu.
Pokud máte zájem vybraný produkt koupit, zvolte na stránce vybraného produktu počet kusů a klikněte na tlačítko vložit do košíku. Poté můžete internetový obchod dále procházet kliknutím na tlačítko ‚‚ pokračovat v objednávce ‛‛ nebo přejít rovnou k dokončení objednávky kliknutím na tlačítko ‚‚ přejít do košíku ‛‛.
Obsah košíku si můžete kdykoliv prohlédnout nebo smazat kliknutím na ikonku košíku v horním pravém rohu.
Ihned po odeslání objednávky Vám do emailu dorazí potvrzení objednávky. V tomto emailu budete mít veškeré informace, objednané zboží, způsob dopravy,platby a jiné další informace. Pokud Vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. V 99 % případů je překlep v emailu, rádi Vám ho opravíme.
Po objednání objednávku zpracujeme. Pokud některé zboží nebylo ihned k dodání, zadáme ho do výroby a budeme Vás informovat o termínu dodání, pokud není do druhého dne. Poté co zboží odešleme obdržíte od nás číslo balíku a informace potřebné k sledování zásilky.
Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte v tištěné podobě přibalenou k objednanému zboží. Tento doklad pečlivě uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.
K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí doklad o koupi (faktura), kterou jste od nás obdrželi v tištěné podobě společně s objednaným zbožím. V případě produktů s prodlouženou zárukou je potřeba i potvrzený záruční list.
Doručení na adresu přepravní společností DPD nebo našim rozvozem
Doručení na výdejní místo přepravních společností DPD nebo Uloženka.cz
Aktuální možnosti a ceník dopravy naleznete na samostatné stránce doprava a doručení zboží
Způsob platby za zboží si vyberete při dokončení objednávky, níže jsou dostupné možnosti plateb pro náš internetový obchod.
Zboží zaplatíte hotově dobírkou při převzetí. Tato platba je s příplatkem 40,- Kč
Zboží zaplatíte bankovním převodem. Zboží odešleme až poté, co obdržíme platbu na náš účet. Informace k provedení bankovního převodu Vám zašleme emailem. Tato platba je ZDARMA
Zboží zaplatíte pomocí online platby přes platebí bránu. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
V našem internetovém obchodě narazíte na tyto tři označení dostupnosti zboží
Ihned k dodání: produkty ihned k dodání, odesíláme do druhého pracovního dne.
Dodání do 14 dnů: takto označené produkty nejsou skladem, o termínu doručení Vás budeme průběžně informovat.
Objednání 3-5 týdnů: takto označené produkty jsou vyráběny na zakázku přímo pro Vás a nelze je bez udání důvodu vrátit, o termínu doručení Vás budeme průběžně informovat.
Rádi Vám ušetříme čas při montáži kuchyňský dřezů a ZDARMA připravíme otvory pro montáž baterie, ovládání sifonu nebo dávkovače jaru. Požadované umístění otvoru nám napište do poznámky při objednávce. Možné umístění otvorů je zobrazeno v detailu každého modelu kuchyňského dřezu a označeno jako pozice 1, pozice 2 atd..
POZOR DŮLEŽITÉ! Pokud Vám do dřezu vyvrtáme otvor, není možné dřez vrátit (odstoupit od smlouvy).
ZÁSILKA DORUČENA NAŠIM ROZVOZEM
Při předání zásilky Vám vždy řidič rozbalí dřez a umožní doručený dřez pečlivě zkontrolovat. Podpisem na dodací list nebo kopii daňového dokladu potvrdíte, že jste dřez převzali nepoškozený v bezchybném a bez viditelných vad. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít.
ZÁSILKA DORUČENA PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ DPD
Před převzetím zásilky je nutné zkontrolovat balík, aby nebyl poškozený – proříznutý, poškozený roh, promáčklý obal. Pokud bude obal poškozený, zásilku rozbalte a zkontrolujte zboží. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít. V tomto případě nás ihned kontaktujte.
I pokud bude balík v pořádku, ihned po převzetí ho rozbalte a zkontrolujte. Pokud bude zboží poškozené, ihned nás kontaktujte. Je potřeba zahájit reklamaci s přepravní společností.
POZOR DŮLEŽITÉ! Pokud zásilku nezkontrolujete při převzetí a pak nás kontaktujete, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození došlo během přepravy nebo až při montáži, nevhodné manipulaci apodobně. Pozdější reklamaci mechanického poškození není možné přijmout!
Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vystavit fakturu. To všechno stojí čas a peníze. Pokud objednané zboží nechcete, objednávku prosím před odesláním stornujte.
Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, budou Vám naúčtovány náklady, které nám tímto vzniknou.
Pokud poškození zjistíte před převzetím zásilky, zboží nepřebírejte a zavolejte nám. Pokud poškození zjistíte ihned po převzetí zásilky, poškození nafoťte a zašlete nám ho na email info@velkydrez.cz spolu s popisem poškození a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu.
Pokud zjistíte, že v balení zboží chybí nějaké díly nebo příslušenství k montáži, zavolejte nám. Ověříme, zda v balení tyto díly opravdu měly být a dopošleme Vám je.
Doporučujeme také všechny díly vyfotit a zaslat na email info@velkydrez.cz, abychom věděli, co v balení je a není.
V případě, že zakoupené zboží nefunguje jak má, závadu na zboží prosím nafoťte a zašlete nám fotografie na email info@velkydrez.cz spolu s popisem závady a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na opravě, výměně zboží nebo vrácení peněz (pokud se daný produkt už mezitím přestal vyrábět).
Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je možné nepoužité a nenamontované zboží vrátit do 14 dnů od převzetí. Zakoupené zboží se zakázkovou úpravou např. vyvrtaným otvorem nebo zboží vyrobené na zakázku přímo Vám jedná se o zboží označené dostupností 3-5 týdnů. Nelze bez udání důvodu vrátit.
Napište nám, že odstupujete od smlouvy. Pečlivě zboží zabalte a zašlete prosím na naši adresu spolu s číslem objednávky nebo faktury a číslem bankovního účtu, kam chcete vrátit peníze. Můžete také využít formulář pro odstoupení od smlouvy.